top of page

Veel  gestelde vragen 

Wat is de levertijd? 

Wij hebben ontzettend veel producten op voorraad, deze worden na bestelling binnen 24 uur verzonden. Kijk hiervoor bij producten onder de categorie "binnen 24 uur verzonden".

Voor paintings is de levertijd 10-15 werkdagen.

Omdat het onmogelijk is om van alle afbeeldingen meerdere maten op voorraad te hebben, worden deze moeten op moment van bestelling geproduceerd. 

Voor overige artikelen is het wisselend, vraag er gerust naar. 

Doen jullie aan dropshipping? 

Nee, zeker niet. Wij zijn een jong, Nederlands bedrijf dat staat voor een goede kwaliteit en service.  Veel producten hebben we op voorraad en worden razendsnel naar onze klanten gestuurd. Sommige producten hebben vanwege afmetingen of productietijd een iets langere levertijd. 

Heeft u vragen over een bepaald product? Laat het gerust weten.

Wat zijn de verzendkosten? 

De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht en de grootte tussen de €2 tot maximaal €15 (binnen Nederland) en €2,50 tot maximaal €20  (internationaal). 

​

Ook is het mogelijk je pakket verzekerd te laten verzenden, bij verlies of schade aan het pakket ben je dan verzekerd.  

Wat als mijn pakket kwijtraakt? 

Helaas raken er wel eens pakketten kwijt tijdens de verzending.

Heb je gekozen voor verzekerde verzending? Dan wordt alle schade vergoed en krijg je een nieuw product opgestuurd. 

Heb je gekozen voor standaardverzending? Dan gaan wij ons best doen om je pakket terug te vinden samen met Post NL. Mocht dit niet lukken, dan kunnen wij helaas alleen de verzendkosten vergoeden. 

Waarom hebben jullie geen optie voor gratis verzending? 

Helaas hebben wij nog geen bedrijf gevonden die onze pakketten gratis wil verzenden. Wij streven ernaar de prijzen zo laag mogelijk te houden. Websites die gratis verzending aanbieding, berekenen dit door in de verkoopprijs, waardoor je soms "stiekem" meerdere keren verzendkosten betaald als je meerdere producten besteld. Wij hebben ervoor gekozen om dat niet te doen en de verzendkosten die wij moeten betalen voor het verzenden, gelijk te houden aan wat jullie betalen voor verzending. Wel zo eerlijk toch? 

Hoe weet ik of mijn afbeelding geschikt is?

Om zeker te weten of je jouw afbeelding of eigen foto kunt laten omzetten naar een diamond painting, is het raadzaam om eerst contact met ons op te nemen. Wij helpen je met het kiezen van de juiste afbeelding en een geschikt formaat. Contact opnemen kan via de contactpagina, via Facebook of via Whatsapp. 

Wat is jullie retourbeleid

Na ontvangt van je producten heb je 14 dagen de tijd om je producten te retourneren. De kosten voor retour zijn voor eigen rekening.  Om te retourneren neem je eerst contact met ons op voor het retouradres en terugbetaling. 

Let op! Dit geldt niet op custom artikelen, deze artikelen kunnen we helaas niet retour aannemen. 

Betalen lukt niet, wat nu?

Lukt het niet om te betalen of staat er geen betaaloptie tussen die voor jou werkt? Dan kun je kiezen voor 'handmatige betaling'. Op die manier komt de bestelling gewoon bij ons binnen en nemen wij contact met je op over de betaling. Mocht je ons rekeningnummer al hebben, mag je het ook direct daarnaartoe overmaken nadat je gekozen hebt voor handmatige betaling. 

Ik kom steentjes tekort voor mijn painting

Heb je een painting bij ons besteld en kom je toch steentjes tekort? Geen paniek. Dit komt een enkele keer voor, het blijft namelijk mensenwerk. Stuur gewoon een berichtje naar ons via Facebook, Whatsapp of via de contactpagina en dan sturen we kosteloos de steentjes op. 

Wij vragen altijd wel om een foto van de steentjeslijst (te vinden aan de zijkant van je canvas) om zo goed mogelijk in te kunnen schatten hoeveel steentjes je tekort komt. 

De afbeelding die ik graag wil staat niet op de website, betekent dat dat die afbeelding niet geschikt is? 

Nee, zeker niet. Op de website staat enkel voorbeelden die je ter inspiratie kunt gebruiken. Er zijn zoveel afbeeldingen dat we ze onmogelijk allemaal op de website kunnen plaatsen. Stuur dus gerust de afbeelding die je zou willen naar ons toe voor beoordeling. 

Mocht je nog een leuke suggestie hebben voor een nieuwe categorie op de website, horen we dat ook graag. 

Hoe wissel ik mijn cadeaubon in? 

Heb je een cadeaubon gekregen van Diamond painting by Wietske? Ook die kun je gemakkelijk inleveren via de webshop. Vul de code die op je bon staat in bij het vakje 'promotiecode invullen'. Zo wordt de waarde van jouw bon automatisch verwerkt. 

bottom of page